Preišči ta spletni dnevnik

Strani

SE IMAŠ RADA?

Kaj ti je prvo padlo na pamet, ko si prebrala naslov? Kako si odgovorila na vprašanje? Ja ali ne? Nerabiš odgovorit meni, odgovori sebi! 

Sama sem se dolgo borila sama s sabo. Nič na meni mi ni bilo všeč. Iskala sem si napake konstantno, najhujše je ker sem dovolila drugim da jih iščejo in mi govorijo kaj jim ni všeč na meni. Nerabim povdarjat kuk me je to prizadelo ne? 

Pa mi niso bli všeč moji zobje, ki niso po Hollywood standardu. Pa sem imela premalo zgorno ustnico, ki ni takšna kot od Angeline Jolie itd.... 

Skos sem dovolila, da me drugi ponižujejo in js sm jim vrjela v vsako grdo besedo, ki so mi jo rekli. 

In ja pot do tega da sem se začela met rada je bila jebeno težka. Prelila sem ogromno solz, krvavo sem se trudila in še nisem čisto tam ko bi rabla bit ampak lahko pa sigurno rečem, sa sem si všeč in se imam rada! In da me boli patka za to ka si kdo misli o meni in kaj kom ni všeč na men. 

Kako pridet do tega? Ni lahko in moreš se res trudit, ampak evo par nasvetov.

1. Najdi pomoč strokovnjaka
Ko se mi je pred 5.leti življenje obrnilo na glavo sem bila na dnu! Do takrat nikoli nisem pomišljala, da bi šla k psihologu kljub situaciji v keri sem bila. 
Po mamini smrti je bil čas, da si najdem pomoč. S babico smo odšle do osebne zdravnice in sem ji povedala da želim psihologa. Dobila sem čudovito psihologinjo, ki mi je res neverjetno pomagala. Z njeno pomočjo sem se postavila na noge.
In ni sramota iskat pomoč, psiholog se z vami pogovarja in vam pomaga. Ne bo vam predpisal tablete in ne bo vas obsojal. Trust me! 

2. Ne sekiri se za mnenje drugih! 
Ja vem, da je to lahko rečt. Dejmo realno vsi ljudje, ki so bully-ji so osebe, ki se ne marajo in ki so v 99% mal zaostali (sorry not sorry). Nisem še slišala za primer, da bi kdo koga napadal ker je vesel v življenju in ima vse daske v glavi ;) 
Tko da trust me visoko nad njimi si in zakaj bi se sekirala za take osebe? 
Če ti kdo kej grdega reče se mu samo nesmej in zahvali 😉 

3. Knjige
Jap tuk simpl, ampak tuk močno. Beri knjige, ki te navdihnejo. Tuk knjig je za samopomoč, ki te vodijo. Pejdi poglavje po poglavje in deli na seb!

4. Bodi nežna do sebe
Kukrat stojiš pred ogledalom in si iščeš napake? Imaš celulit? Strije? In?!!! Js tut! Ne boš vrjela, ampak tut Kim K ima! To je normalno! Celulit je normalen, strije so normalne, trebušček je normalen, napihnjenost je normalna, akne so normalne...to je vse normalno. S tem ni nič, ampak popolnoma nič narobe. 
Namesto, da stojiš pred ogledalom in si iščeš napake si govori da si lepa in da se imaš rada! ❤🦋

5. Unfollow je pola zdravlja
Followaš profile, ki te spravljajo v slabo voljo? Spremljaš osebe, ki predstavljajo nerealna telesa in fotošop? Trust me unfollow them! Followaj ljudi, ki te spravljajo v dobro voljo in ne v depresijo. Ljudje ki širijo body positivity in te navdihujejo da delaš na sebi in postaneš najboljša verzija sebe.

6. Unfriend in real life
Imaš okol sebe toksične ljudi? Nehi z njimi komunicirat. Ne rabiš jih. Prisežem, da ko odrežeš določene ljudi ti bo velik, velik bolš v življenju! 

7. Ena in edina si 
Se zavedaš kuk ljudi je na planetu in noben ni tak ko ti?! Kuk si edinstvena in posebna? In potem dovoliš, da te drugi ponižujejo? 
Ne dovoli si to! Zavedaj se kdo si in da lahko ustvariš v življenju kar koli si želiš!❤

Samo nežne bodite do sebe! 🦋❤


Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes