Preišči ta spletni dnevnik

Strani

ZAKAJ SEM PRENEHALA Z RASTLINSKO PREHRANO IN VSE O FIT AKADEMIJI 2

Pred kakšnim mescev sem vam pisala, da sem se začela prehranjevati po veganskem režimu. 
In res mi je pomagalo za trebuh (če se ne spomnite imam težave z napihnjenostjo in bolečim trebuhom - bila sem pri zdravniku in je vse okej). Počutila sem se res velik bolš in nimam nobene pripombe na to, ampak pač ni šlo.

Zakaj sem prenehala? 
Razlog je čisto enostaven. Na koncu sem ugotovila, da ne jem pol stvari in da mi recepti niso fini. Da vrtim v krog 3 recepte pa nima smisla in plus to celo to kaj jem mi v večini receptov nikak ni selo. 
Vem, da so Špela in Žana izdale kuharico ampak meni je 50€ za kuharico preveč dat sploh, ker vem da ne bom jedla pol stvari not. (Če vse jeste in niste zbirčni bo za vas top, ampak to očitno res ni za mene)
Če bi js jedla vse definitivno nebi prenehala z rastlinsko prehrano.

Malo pred morjem sem nehala jesti vegansko. Na morju mi je organizem zmedla količina mesa, ki sem ga pojedla. Iz ene skrajnosti sem šla v drugo in to vsekakor ni dobro za telo ne (vsaj pri meni ne). Zaradi tega sem bila ful napihnjena.😶🙄

Napihnjena sem še, ampak sem se s tem nekak sprijaznila. Pač očitno tko moje telo reagira na hrano. Pogovarjala sem se z zdravnikom, ker sem imela pred morjem pregled in je reku nej jem kar mi paše v tem trenutku in naj poslušam svoje telo, pijem veliko vode in se redno gibljem. 

No tko, da evo lahko probate veganstvo če niste zbirčni - js sm kr dost. 


Ker pa že itak telovadim od karantene sem se odločila, da si bom naredila neko svojo rutino katere se bom držala. 

Kupila sem od Patricie Fit akademijo 2. Notri dobite vodene treninge in jedilnik za vsak teden za samo 30€! Meni je to res super deal in vse kaj je notri je res hitro za pripravo in noro ukusno! Plus to v tem jedilniku ni diet! Jeste normalno vse lahko in je res noroo okusno! 

Moja rutina zgleda tko: 
- za zajtrk obvezno smuti in zraven če mi paše še kej za jest (smuti je vedno isti - dve banane, dve žlice borovnic in voda) 
- odtelovadim 
- malica...(naprej imam navaden dan)

Najlepše mi je telovadit zjutri, ker še nimam 100 izgovorov in da se tega prej rešim, ker če grem kam vem da se zvečer ne bom spravila migat.

Telovadim predvsem zaradi trebuha in da sem fizično aktivna. Nočem shujšat, bila bi pa vesela če bi se mal nabildala haha. 😅

Če hočete nek plane prehrane res pejte kupt Fit akademijo 2, ker nikjer ne boste dobili tuk stvari za 30€! 


Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes