Preišči ta spletni dnevnik

Strani

FATALKA






Kot večina Vas ve, sem velik ljubitelj nakita.
Iz spletne trgovine Fatalka so mi poslali uhančke in ogrlico iz srebra.
Oboje je čudovito, vendar moram priznati da sem se v ogrlico zaljubila na prvi pogled. Zelo je enostavna in elegantna.
V svoji ponudbi imajo srebro, pozlačen nakit in kirurško jeklo. Njihov nakit je prav tako nekako oblikovan da lahko isti kos nakita nosite vsak dan oziroma ''casual'' ali pa imate isti nakit za večerno dogajanje oziroma razne prireditve saj se poda k prav vsaki kombinaciji. V to se lahko tudi sami prepričate če odprete zgornjo povezavo in si sami ogledate njihovo široko ponudbo.
 Sigurno ne boste razočarani. Nakit sem pa dobila v prekrasnem pakiranju, ki prav izžareva eleganco in prefinjenost njihovega nakita.

Jaz osebno zmeraj prakticiram takšen nakit, saj se mi pogosto (pri uhanih) zgodi, da se mi luknjica na ušesu vname in me zelo boli.

Njihova ponudba je res ogromna in sem sigurna, da bo vsak od Vas našel nekaj za sebe.

Kakšen nakit pa Vi najraje nosite?






Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes