Preišči ta spletni dnevnik

Strani

NEW SHOES




V sredo sem prijela paketek iz glorialook.si . Številke so realne imate pa tudi na spletni strani tabelo s številkami tako da ne morete "fulat", sama nosim 38. Ponudbo imajo zelo pestro in raznoliko in si vsak lahko najde nekaj za sebe, še v nobeni naši trgovini nisem našla tako široke ponudbe in takšne modele. Sama imam rada bolj "posebne" teniske, katere niso vsakdanje in pri glorialook jih imajo ogromno.

Edini moj nasvet Vam je, da če Vam v petkah noga oteče kupite eno številko večje. Pa tudi Tina (lastnica) je neverjetno prijazna in če Vas karkoli zanima ji lahko pišete in Vam bo z veseljem pomagala.

Izbrala sem si tigraste sandale na peto, katere so čudovite. Zelo lepo izgledajo na nogi, udobne so. Z njimi sem hodila po Samoboru in trgovinah pa me noge niso bolele.





Teniske so tudi zelo udobne in mene ponavadi zmeraj vse nove teniske nažulijo, te me pa niso so pa tudi zelo lahke. Čeprav izgledajo zelo veliko, na nogi niso "vesoljske".



Sem pa še pobrskala po strani in Vam prilagam moje favorite (veliko jih je vem 😂).




Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes