Preišči ta spletni dnevnik

Strani

NEW IN



Ker sem dobila in kupila par izdelkov, kateri potrebujejo malo daljše testiranje sem se odločila, da napišem "new in" objavo, kasneje Vas pa v posameznih objavah obvestim o svojem končnem mnenju.

1. KREMA ZA SUHO KOŽO IN BALZAM ZA LASE

Moji lasje so zelo uničeni, saj jih barvam in celo blanžirala sem jih. Naravno so kodrasti, ampak zaradi likanja so se nekako čudno "posedli" in nimajo več lepe definicije.
Balzam ima bolj neko ''mousse'' teksturo in je klasično bele barve, vonj je bolj blagi ampak čudovit. Jaz ga dajem na mokre lase in pustim kakšne pol ure.
Po njem so lasi zelo mehki, sijoči in kodrčki so lepše definirani.

Izbrala sem kremo za suho kožo, ker je moja koža dehidrirana in poleti mam občutek, da se od sonca še bolj izsuši, sploh ko fino "zgorim" v obraz. Kremica ima zelo naraven vonj ( ne znam definirati na kaj) in je bolj goste teksture. Za celoten obraz potrebujete nekje polovico doze ( meni je to celo dovolj tudi za na vrat). Koža je po njej res lepo nahranjena, ima tisti "healthy glow"in kremica je odlična podlaga za tekoče podlage.

2.  HEMPTOUCH KREMA ZA OBRAZ IN GEL ZA OBRAZ 
Konoplja ima na kožo veliko pozitivnih učinkov. Zelo pomaga pri aknah in pri utrujeni koži.
Na njihovi spletni strani imate tudi blog, ki je poln koristnih nasvetov.
Izdelek še nisem testirala, ker se bom bolj o tem razpisala v zasebni objavi. 😉



3. LOREAL HYDRA GENIUS
O tem izdelku je pisalo veliko tujih blogerk in končno se je pojavil tudi v našem DM-u.
Jaz sem ga kupila, ker mi je zmanjkalo seruma od Mixe njihova tekstura je pa identična.
Oba sta zelo vodena, lahka in se hitro vpijeta. Ne mastita kožo in bi po mojem mnenju bilo vredu tudi za mastno kožo (če se ne motim je tudi namenjen takšni koži), suhi koži bi bil okej le v primeru da imamo še kakšno zelo dobro kremo zraven.



4. TREND IT UP HOLO FINISH POWDER
Ta puder v prahu ima v sebi bleščice, vendar niso zelo vidne na obrazu (kot recimo glitter). Na soncu izgleda čudovito sploh zdaj poleti. Jaz se z njim ne "setiram" pod očmi, saj imam pore. Če se ne motim je puder še znižan in se definitivno ga splača kupiti, dobiš ga pa v DM-u.



5. HIMALAYA NOURISHING SKIN CREAM
To kremo sem že imela in mi je super za kožo telesa, sploh po britju ker mi ne draži kože.
Zmeraj jo vzamem s sabo na morje, ker je primerna tudi za obraz. Na voljo imajo dve verziji in tudi manjše pakiranje. Dobite jo v DM-u in v Hoferju. Krema se hitro vpije in ne rabite velike količine, lepo se razmaže, tekstura je pa srednje gosta.


6. AFRODITA PURE COCONUT TONIK
To leto sem obsedena s kokosom in nisem mogla mimo tega tonika. Na njem piše, da je za vse: telo, lase, obraz. Jaz ga po tuširanju nanesem na telo in na lase. Zelo hitro se vpije in koža se mi zdi po njem bolj svetleča.







Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes