Preišči ta spletni dnevnik

Strani

MINERALNA KOZMETIKA

Ni skrivnost, da imam akne in tudi že same veste, da se mi je že zgodila večkrat alergijska reakcija na ličila.
Moja koža ni pretirano občutljiva, ampak pudri, ki so zelo zelo teški mi zelo mašijo pore in mi zmeraj povzročijo reakcijo. To je ponavad rdečica, srbenje, tisti mali beli mozoljčki in izredno suha koža na bradi, okoli nosa in takšna zelo "luskava" koža.

V Sloveniji se je nedavno pojavila kozmetika Belka. To je mineralna kozmetika, ki je popolna za vsakogar saj ne vsebuje nobenih "packarij". S temi izdelki boste dobili lep naraven, vsakodnevni videz.

Jaz imam tukaj 4 izdelke, katere Vam želim predstaviti.
Prvo imam foundation puder, ki ima srednje prekrivanje in spf 30. Moj je v odtenku light-med12
Na koži je zelo, zelo lahek sploh ga ne čutite. Plus je, da ima spf. Zelo lepo izenači polt in ni tak, kot recimo ostali pudri v prahu, da je suh na obrazu ampak se ga dejansko ne vidi in sem prepričana, da bi tudi osebam s suho kožo bil top. Na voljo imajo 6 odtenkov.


Nad njega dam transparentni puder, da vse zamatira. Jaz ga nanašam samo na t-zono, ker imam tam najbolj mastno kožo. In še en trik. Zvečer ga nanesite na mozolje, jaz sem imela en mozolj ki je bil ful vnet ker sem "prčkala" po njem in mi je fulll zmanjšalo vnetje in hitreje se je pozdravil.

Kakšna objava bi bila to če nebi omenila hajlajterja? Imam hajlajter v odtenku satin02, ki je primeren za srednje in tople tone kože. Imajo še enega svetlejšega in temnejšega. Svetlejši je namenjen svetli koži z hladnimi odtenki, temnejši pa je bolj violične barve. Hajlajter da čudovit glow in se zelo lepo "stopi" s kožo.

Imam pa tudi rdečilo, ki ima v sebi glow. Skupaj z hajlajterjem sta dobitna kombinacija. Na obrazu izgleda zelo naravno in da čudovito barvo. Moj odtenek je velvet01 . Imajo pa 6 različnih.
Barva je takšna nežna roza. (Čisto na vrhu slike je)

Zakaj sem se zaljubila v kozmetiko Belka?
Odgovor je čisto preprost. Prvo mi je všeč, ker so odlični za kožo in akne, ne vsebujejo nobene "packarije", niso teški na obrazu in izgledajo neverjetno lepo ter se res tako lepo stopijo s kožo. Pa še nekaj, za celoten videz rabim 3 čopiče, 1 za mat in foundation puder, 1 za rdečilo in 1 za hajlajter. In zjutraj, ko še ne vem "kje sm" ne rabim razmišlat o spužvici za tekoči puder in kako jo morem nesti v kopalnico in zmočt (ja vem big deal, ampak zjutri je to velik napor haha). In prepričana sem, da bo vsakemu všeč. Glede na to, da so to izdelki v prahu sem resnično presenečena kako so neopazni na obrazu. Ne vem kako je pri Vas, ampak moji transparenti pudri so zelo suhi in opazni, medtem ko se pa Belkin popolnoma stopi.
Res sem NAVDUŠENA! In vsem priporočam, da jih probajo.




Ste že probale kozmetiko Belka?
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes