Preišči ta spletni dnevnik

Strani

LET'S TALK- PHOTOSHOP, MNENJE DRUGIH

O tem se vse več in več govori in ja prav je tako.
Nažalost v našem virtualnem svetu je zmeraj vse popolno. Sej razumem zakaj, noben ne bo delil slabih momentou. Večinoma takrat niti ne pomišljamo na kakšne slike itd. In nekak smo nagnjeni k tem, da se dokazujemo kako smo oh in sploh.


Iskreno k pisanju te objave sem se spravila čist random, ker nemorem spat zarad preveč energy pijač (ful pomemben podatek vem 😂). Ura je 2 zjutri in imam veliko željo in potrebo napisat svoje mnenje in kaj sem jaz doživela. Velik mam za povedat in utrujena sem, tako da upam da bo vse skup melo neko rdečo nit.

Pa dejmo govorit o fotošopu. No, Vedran bi me vrjetno zdej popravu in reku "Leyla, slika je fotošopirana sam ko je urejena v programu photoshop" ja,ja okej. Za mene (in za vse, ki niso šolani fotografi) je fotošop slika, katera je preurejena (barva oči, zaglajena koža, povečana usta itd). 
Sem jaz kdaj fotošopirala slike? Sem. Še kakšno leto pa pou nazaj sem zaglajevala obraz, ker sem se grozno počutila zaradi aken. Potem sem pa ugotovila, da nima smisla. Čemu? Sej me ljudje vidijo vživo, jaz se vidim vsak dan v ogledalu? In kaj pol če imam akne in luknce? Sem zaradi tega slabša oseba? Ne, sem še kr ista Leyla. 
Pa veste kakšne komentarje sem vse vedla slišat zaradi aken?
"Si ti kdaj umiješ obraz?"
"Grozno"
"Jaz ne vem kako bi preživela s takšnim obrazom" 

Sej včas res ne vem, ka takim ljudjem špila v glavi. Ampak tle oni pokažejo kakšni so.

No sedaj več ne fotošopiram slik, samo popravim svetlobo in kontrast. Je pa res, da svetloba pri lepi koži na sliki igra zelo pomembno vlogo. (Sploh ring light)

Iskreno ne razumem ljudi, ki na sliki spreminjajo postavo itd. Gledam profil social media vs reality na insta. Fak, da srečam koga od teh popularnih ljudi prsežem, da ga/jo nebi prepoznala. Čisto drugačni so in to do te mere, da je že zaskrbljujoče.
In potem se mi primerjamo z njihovimi slikami, medtem ko oni sploh ne izgledajo tako. In se mi počutimo bedno, ker nismo kot one. A te osebe dobesedno same "ne licijo na sebe". 🤦🏽‍♀️ 


Jaz osebno recimo ful uživam v snemanju videou, ampak to je zmeri za mene blo scary, saj da bi se pojavila brez makeupa na insta je blo tko no go 😂. Spomnem se, da sem pred leti objavila no makeup sliko na insta, ampak logicno z snapchat filtrom čez in že to je blo too much mi takrat, zato sem jo kasneje tudi zbrisala.
Pol sem pa mal razmišljala, zakaj bi se zaradi možnega obsojanja sekirala in nebi delala nekaj v čem uživam? Ljudje bojo obsojal itak. V vsakem primeru. In kaj mi je bolj pomembno? Mnenje drugih al to ka je meni všeč? Valda to ka je meni všeč.

Mi njihovo mnenje plačuje položnice, hrano? Ne. Ja boli ko slišiš kak tak komentar, ampak tega bo skos. Noben ni vsem lep in všeč in kaj pol? 
Mnenja drugih ljudi so popolnoma nepomembna. To sam govori o tem, da jim je preveč dolgčas v življenju.

Delajte to kar je vam všeč, v čem vi uživate in se ne ozirajte na mnenja in komentarje ostalih! 

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes