Preišči ta spletni dnevnik

Strani

MALINCA - 1. OBJAVA



Ste že slišale za spletno trgovinico Malinca? To je spletna trgovinica z zdravo prehrano in naravno kozmetiko, hkrati pa tudi portal z recepti in nasveti za zdravo življenje.  
Jaz sem pred leti kupila njihovo glineno masko in glino za pitje v prahu in sem bila zelo zadovoljna z rezultati. 
Moja koža je zelo zahtevna, saj imam akne in zelloo dehidrirano kožo. 

Dobila sem njihove izdelke na testiranje, vsak teden v nedeljo bom naredila update, kako moja koža zgleda in svoj vtis.

Nekje po enem mescu bom napisala tudi svoje končno mnenje o teh izdelkih.  

1. ROSEHIP OIL

To je ekološko hladno stisnjeno olje za obraz iz šipkovih semen. Nanaša se na očiščeno in še vlažno kožo.

2. CLAY MASK

To je 100% čista siva glina. Pomešajte jo z leseno žičko, da dobite gostejšo zmes.



3. TEA TREE HYDROLAT
Uporabite ga lahko kot deodorant, dodatek k kopeli ali pa kot osvežilno pršilo za obraz. (zraven dobite tudi pumpico oz pršilo)




4. JOJOBA OIL
Nanaša se na očiščeno, vlažno kožo. Lahko se uporablja je tudi po britju.





Trenutno stanje moje kože: 



Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes