Preišči ta spletni dnevnik

Strani

MUZEJ ILUZIJ V ZAGREBU

Kje naj začnem. 27. Oktobra 2018 sva z drago tuhtala kam se odpraviti. Po večurnem razmišljanju (realno 15min) sva se odločila da greva v muzej iluzij v Zagrebu.

Ko sva prispela v Zagreb, norišnica, standard.. Avti sem in tja, en avto tam, drugi avto spet v drugo smer, da ne pozabimo tramvaj še vmes, uglavnem klasika. Tja po dobrih 20ih minutah sva le nekako z navigacijo prispela do muzeja. In ja, muzej se nahaja malo naprej od centra Zagreba in seveda bi bilo preveč enostavno če bi se lahko pri muzeju parkirala in si ga ogledala. Ko bi le.. Muzej nima parkinga, kar je nekako logično saj je v centru ampak okej. Kako in kje zdaj najdet najbližji parking je bil naslednji izziv. Ja vsi vemo da je parkirna hiša pri železniški postaji, a kaj če je to daleč za hodit, sam pa nisem preveč navdušen nad daljšimi pohodi. Po nekje pol ure kroženja in iskanja najbližjega parkinga sva pristala v parkirni hiši pri železniški postaji. Ja, hoja. Lepo parkirava in se odpraviva peš proti muzeju, seveda z navigacijo v roki. Ljudje čudno gledajo, se obračajo, ulice so oske, temni se, ampak okej greva po navigaciji in tko po kakšnih 20min (na navigaciji je pisalo 10) sva prispela v muzej. Vstopiva in seveda polno. Ne preveč, a toliko da je bilo v muzeju peklensko vroče. Seveda bili smo Oktobra meseca in sam sem bil sam hvalabogu v oblečen v bundo. Sprva si nisem hotel sleči bunde (sm prelen je nosit v rokah) a sem jo po parih minutah definitivno moral, ker sem že kar gorel od vročine.

Par besed o muzeju. Kaj da rečem... Muzej ima zelo zanimive stvari, ki si jih lahko ogledate, od hologramskih slik, ki izgledajo kot da nekdo stoji pred vami pa do sobe v kateri se vam kar vrti, sobe ki vas vizualno poveča/zmanjša, različne miselne igrice in kar nekaj optičnih iluzij. Sam nimam pripombe glede muzeja nobene, razen da je premajhen. Pričakoval sem večji muzej z več iluzij, več stvari.. Mogoče se mi je pa samo mudilo ven iz muzeja od vročine pa sem jih polovico spregledal, kaj pa vem... Uglavnem nepozabna izkušnja, ne samo ogled muzeja ampak tudi celotna pot do tam. Priporočam ogled.

Kaj pa vi menite? Ste si že ogledali kateri muzej iluzij?
Vedran




Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes