Preišči ta spletni dnevnik

Strani

MALINCA - 2. OBJAVA



V torek sem pisala o Malinci in za Vas imam danes prvi update.
Morem priznati, da nisem pričakovala take rezultate in da sem kar malo šokirana.

Moja rutina je takšna, da prvo nanesem šipkovo olje in potem jojobino, počakam da se malo vpije in pošpricam hidrolat od čajevca. Do sedaj sem glineno masko nanesla 2x,.

Šipkovo olje je bolj tekoče kot jojobino, zato ga tudi nanašam prvo ( sej ne vem če je to prav ali ne pri meni deluje čist okej).
Hidrolat od čajevca špricam na sebe skos 😅, pred makeup-om, zjutri, zvečer, v toku dneva res skos, ker mi nenormalno lepo kožo navlaži in se hitro vpije.

Mozoljčki so mi dejansko izginili, koža okoli nosa mi pa ni več suha.


Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes