Preišči ta spletni dnevnik

Strani

FAVORITI MESECA APRILA 2019



Zakorakali smo v maj, kar pomeni da se pozdravljamo z aprilom s favoriti. 


L'ORÉAL PARIS TRUE MATCH TRUE
To je definitivno eden od mojih najljubših tekočih podlag. Zelo lepo izgleda na koži, zdrži skozi celoten dan, finish pa je velvet matte. Več pa v zasebni objavi. 😉




MAC TEKOČA ŠMINKA IN ESSENCE LIPLINER 
Februarja sem kupila Mac šminko in nisem bila najbolj navdušena z njo (odtenek je Lady be good). Šele pred kratkim sem jo uporabila z Essence liplinerjem v odtenku 07 ''lost in love'' ter se zaljubila v to kombinacijo. Usta izgledajo dejansko predsej večja. Vendar ta tekoča šminka zelo izsuši usta zato je potreben piling in dobra labela pred nanosom. 

CATRICE GOLDEN DUST HIGHLIGHTER DROPS
Če obožujete highlighter-je, tako kot jaz, Vam bo ta definitivno med najljubšimi. Daje zelo lep naraven glow, nima gliterja oziroma bleščic v sebi in ne poudari teksturo kože. Je bele barve in sveti se na nežno zlato - šampanjasto. 

KJUTWOOD
O tem nakitu sem pisala že na intagramu in na blogu. Obožujem njihovo zapestnico in jo nosim skoraj vsak dan. Je zelo udobna na roki in izgleda prau čudovito, ter se poda k vsaki modni kombinaciji.




TORBICA LIKE VALENTINO
Ta torbica je kupljena v Zagrebu v nekem butiku. Torbica je zelo mala in če imate tako kot jaz veliko denarnico jo ne boste notri spravili. 😂 Torbica je narejena iz nekakšne gume, kar je bila prva stvar, ki me je pritegnila pri njej. Pritegnilo me je prav tako tudi to, da sama nikjer nisem opazila takšne torbice, kar jo naredi še bolj unikatno. Je zelo trpežna in se mi poda k prav vsaki modni kombinacij.





Kateri so Vaši favoriti za april? 





Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes