Preišči ta spletni dnevnik

Strani

TOP 5 PALET



Danes Vam bom predstavila mojih top 5 palet. Ta objava je ena najtežjih za mene, ker obožujem vse palete v kolekciji in mi je zelo težko izbrat samo 5 njih. 😂

1.  REVOLUTION X SOPH EXTRA SPICE
Ta paleta ima 18 odtenkov, vsebuje tudi ogledalo, kar je zmeraj plus če jo vzamete s sabo na potovanje. Ima zelo lepe poletne in jesenske odtenke. Zelo je pigmentirana in se lepo blenda. Pri shimmer odtenkih Vam priporočam da uporabljate moker čopič ali pa nanesete kar s prstom, saj bo tako najbolj pigmentirano. Edino pakiranje mi ni všeč, ker se hitro umaže. 😂


2.  MORPHE X JACLYN HILL
Ta paleta je bila zelo dolgo na moji ''wish listi'', ampak jo iz neznanega razloga nikoli nisem naročila. So me pa fant in njegova mamica presenetila z njo za rojstni dan. Paleta je ČUDOVITA! Vsebuje ogromno senčil in vse kaj potrebujete za ustvarjanje različnih makeup look-ov. Odlična je za vizažiste, kot tudi za vse ostale. Senčke so zelo pigmentirane in se zelo lepo blendajo. Ne vsebuje ogledalo, ampak ne verjamem da jo bi kdo nosil na potovanja saj je ogromna.



3.  I HEART REVOLUTION VIOLET CHOCOLATE PALETTE
Obožujem vse Chocolate paletke, saj so super pigmentirane in zelo enostavne za delo z njimi. Ne samo da je embalaža kot čokolada ampak tudi dišijo tako. 😍 V tej paletki Vas čakajo vijolični in nude odteki. Mene sta najbolj očarala odtenka Amethyst in Desired. V čokoladnih paletkah Vas čaka tudi ogledalo in embelaža je odlična za potovanje saj je iz trde plastike.


4. REVOLUTION PRO REGENERATION TRENDS MISCHIEF MATTES
Če še niste ugotovili obožujem Revolution in njihove palete. 😂 Ta paleta vsebuje same različne barve in je super za neke nore in poletne look-e. Najbolj všeč mi je odtenek Ringleader. Ta paleta nima ogledala, pa tudi ta plastika mi ne zgleda okej za potovanja, ker je preslaba, mislim da se bi v potovalki strgala.



5. I HEART REVOLUTION MINT CHOCOLATE
Ta paleta dejansko diši po mintu. Odtenek Poison Ivy se malo težje blenda, ampak izgleda odlično. Tudi tukaj kot pri vseh Revolution paletah Vam priporočam, da pri shimmer odtenkih uporabljate moker čopič ali prst, saj tako res izgleda odlično.


To je to za današnjo objavo, katere so Vaše top palete senčil? Uporabljate Revolution?
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes