Preišči ta spletni dnevnik

Strani

NAJBOLŠJA SPUŽVICA ZA PUDER IZ DM-A?!



Makeup spužvice..uff...že nekaj let najbolj priljubljen pripomoček pri nanašanju tekočega pudra, korektorja itd.. Vsi vemo za famozni Beauty Blender, ki stane čez 20€, če izračunamo še da ga moremo na vsaka 3 mesca menjat je no way.
Jaz sem zelo dolgo uporabljala od real techniques spužvico, vendar sem jo pred kratkim vrgla v koš, saj se je uničila.

Iskala sem neko dobro alternativo, ki je poceni in slučajno sem v DM-u naletela na spužvico od  wet n wild-a. Priznam, da sem prvo bila fullll skeptična, ker vsi vemo, da so ponavadi te spužvice vse ful trde in ko se zmočijo se ne napihnejo itd..
Po premisleku se odločim za nakup takšne spužvice in sem bila neverjetno pozitivno presenečena. Spužvica je zelo mehka in ko se zmoči se fuuul napihne in še bol omehča. Po mojem mnenju ne vpija nič več izdelka, kot pa real techniques-ova. Puder zelo lepo zblenda v kožo in ne pušča sledi.
Od zdaj naprej samo še njo kupujem, če mi pa priporočate kakšno drugo spužvico mi pa seveda pišite. 😉 Katera je Vaša najljubša spužvica za puder?
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes