Preišči ta spletni dnevnik

Strani

MALINCA - 3. OBJAVA




Moja koža se je prejšnji teden neverjetno očistila, po mojem mnenju je to zaradi maske in hidrolata, ker po mojih izkušnjah olja potrebujejo dlje časa da delujejo.

Ta teden so se mi pojavile akne zaradi stresa, vendar ni nič strašnega. Se pa resnično trudim čim manj jih stiskat.
Koža je izredno mehka in izgleda zelo sijoče in zdravo, suhi deli so popolnoma izginili in tudi ličila na koži lepše izgledajo in dlje zdržijo. Zdi se mi, da se mi tudi koža manj masti čez dan. 

Na mojem instagram profilu pa trenutno poteka nagradna igra v kateri lahko osvojiš masko za obraz in hidrolat čajevca. 


Tokrat sem vse slike posnela na dnevni svetlobi, da so čim bolj realne.










Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes