Preišči ta spletni dnevnik

Strani

JEDILNIK BREZ LAKTOZE IN GLUTENA

V objavi z novo letnimi cilji sem Vam povedla, da smo pred kratkim ugotovili da imam intoleranco na laktozo. 



Bom čist iskrena in povedla, da ko sem to slišala je moja prva misel bla "f*k ka bom pa zdej sploh lahk jela?!". In nič bat, še kr lahko jem skoraj vse! Skrbelo me je tudi to, ker sem zelo zbirčna če mi bo ta hrana sploh dobra. In iskreno? Sploh ne čutim razlike, identična je kot "navadna" hrana.

V trgovinah lahko najdete praktično vse brez laktoze. Nehala sem jesti tudi gluten, ker mi tudi on ve naredit težave.

Da Vam sam še na hitro povem kaj se je meni dogajal. Že dobre pol leta sem se po vsem kar sem pojedla ful napihnila in mela bolecine.
Najhujš mi je bilo po mleku, siru itd.
V decembru sem slavila rojstni dan in pojedla prevec vsega, torte itd. Drug dan sem pa "umirala", kakšne krče sem imela.  

V Spar-u si kupim največ hrane, ker ima najboljšo ponudbo. Tudi v Lidl-u lahko najdete kar nekaj tega. 

Primer mojega zajtrka:
~ kruh brez glutena in laktoze (Spar)
~ sirni namaz brez laktoze (Spar)
~ salama brez glutena (Spar)
~ kapučino brez laktoze z mlekom brez laktoze (Spar)

Malica: 
~ banana
~ jogurt brez laktoze (Spar)

Pri kosilu pazim, da niso močne začimbe in da v juhi ni vegete. 
~ testenine brez glutena (Spar)
~ tuna v smetanovi omaki brez laktoze (Lidl) 

Malica:
~ jabolko

Večerja:
~ hrenouke brez glutena (Spar)

No to je en primer mojega dnevnega jedilnika. Res se trudim, da imam 5 obrokov ker mi to dejansko pomaga in se boljše počutim. In dejansko lahko vidite, da jem vse normalno kot vsi ostali, samo res pazim da ne vsebuje glutena in laktoze. 

 V Sparu lahko najdete tudi čokolado brez laktoze, ki ima identicen okus kot prava. Imajo pa tudi ful keksov itd.
Zraven prehrane jemlem še par vitamonov, ampak o tem več drugič. 




Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes