Preišči ta spletni dnevnik

Strani

FAVORITI 2019 - NEGA OBRAZA/TELESA


V prejšnji objavi sem Vam pisala o najljubših ličilih leta 2019, v tej pa Vam želim predstaviti najljubše izdelke za nego obraza/telesa.

1. AFRODITA COCO JOY
Takoj ko sem ga dobila, sem se zaljubila v vonj. Diši nenormalno in z njem sem se špricala celo poletje in tudi zdaj se vsak večer, po tem ko nanesem body butter itd. Res ful lepo diši in neverjetno lepo vlaži kožo. Vonj ima po kokosu in vaniliji. 🥥


2. MALINCA ŠIPKOVO OLJE
To olje uporabljam vsak večer na obrazu in vratu. Vem da je večina ljudi prepričana, da olja niso dobra za kožo, neko moje mnenje pa je, da smo si vsi različni in tako tudi vsaka koža drugače reagira. Jaz nimam nobenega problema in pozimi brez njega ne gre, ker bi mi drugače bil obraz neverjetno suh.


3. HEMPTOUCH KREMA IN GEL
To je paket za nečisto kožo in že sem ga večkrat hvalila. Neverjetno mi je pomagal pri izboljšanju kože. Všeč mi je pa to, da kože ne izsuši. Uporabljam ga sicer med PMS-om, ker mi je takrat koža v kaosu.
                           
Moj ljubljeni fake tan. Velikokrat sem ga objavila na story, v eni objavi sem Vam pa napisala cel postopek nanašanja fejk tena (prebereš si jo lahko tukaj). Imajo ogromno izbiro izdelkov, ni flekast in ne smrdi. Ne vsebuje nobene parabene in je veganski.


Obožujem Bandi kozmetiko, ker so dejansko najboljši za zdravljenje akn. O njih sem pisala tukaj. Všeč mi je, ker kislinski piling ni kompliciran za uporabo in ker izdelki dejansko delajo to kar obljubljajo. Njihove ampule uporabljam vsak dan in trenutno jih nanašam samo na lička, ker imam tukaj najbolj aken in ker imam po tem vremenu kožo okoli nosa zelo suho.


TBS krema z vitaminom E je ena boljših za vlaženje kože. Hitro se vpije v obraz, saj ima gelasto in lahko teksturo. Pozimi jo sicer kombiniram še z eno kremo, o kateri Vam bom pisala v kratkem.
Ste jo pa že lahko videli v insta videu.

Velikokrat sem povedala, da to mora imeti vsaka punca. Najboljši pripomoček pri čiščenju obraza, sploh ličil. Lepo naredi nežen piling obraza in je odlična priprava za makeup.

No to je to drage moje, kateri izdelki so pa Vaši najljubši izdelki leta 2019? 

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes