Preišči ta spletni dnevnik

Strani

MAKEUP TRENDI, KI SO OUT

Prav tako kot modni trendi, se spreminjajo tudi makeup.
Makeup trende trenutno diktira instagram (surprise, surpise 🤣) in se konstantno spreminjajo.

*ta objava ni namenjena zmerjanju kogarkoli. Sama se ne ravnam po kakšnih trendih itd. To je čist for fun.*

1. INSTA OBRVI 
No ja večina nas je oboževala ta insta brow look, ampak to je dejansko ful preveč dela in izdelkov. Sej priznam, meni je še zdej top in izgleda čudovito, ampak trenutno se mi ne da sedet 20min za mizo in risat obrvi haha.
Trenutn trend, so čim bolj naravne obrvi, samo počesane z gelom in mogoče malenkost dopolnjenje s senčko za obrvi. Sama prakticiram zadnje čase to in mi je zelo všeč, ker za to porabim 1 min. Seveda, ko si vzamem več časa si še kr naredim zelo močne obrvi.

2. POLNO PREKRIVANJE IN MAT KONČNICA 
Drugi trend, ki je out, je tekoča podlaga s polnim prekrivanjem in mat končnico. Sedaj je "in" nosit BB ali CC kreme v čim tanjšem sloju.
To mi pretirano ni všeč haha. Jaz obožujem polno prekrivanje. Na neki dnevni bazi sem seveda bolj natural, ampak se pod nobenim pogojem ne bi mogla odrečt polnega prekrivanja.

3. PRETIRAN HAJLAJTER
Če ste tko kot jaz, Vam to ne bo všeč. Jaz obožujem močne hajlajterje, ki so opazni že od daleč.
Sedaj je bol trendi imeti čisto neki subtilni hajlajter, ki je čim bolj neopazen na obrazu.

4. HAJLAJT POD OČMI IN "KONTURE"
To leto naj bi bilo out nanašat super svetlejši korektor pod oči in na center obraza. Ampak to ne pomeni, da bom nehala to delat ddd haha.
Todi konturiranje obraza nej bi blo out. Meni osebno konturiranje nosa ni všeč in sem vesela da je to out.

5. MAT ŠMINKE
To leto nej bi mat šminke bile zamenjane z glosom. I like that. Sama imam rada oboje, ampak včasih sem bolj pristaš glosa, sploh ko so mi usta razpokana.

No, to leto smo pa ugotovili, da je popularen bolj natural look. Sama se glih ne bi mogla opredelit samo na en stil ličenja. Sem mnenja, da sem včas cake face, včas pa natural.



Kakšno je Vaše mnenje o vseh teh "trendih"? Se ravnate po stvareh, ki so v modi ali Vam je vseeno?
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes