Preišči ta spletni dnevnik

Strani

ORIFLAME

Spomnem se, ko sem bila mala in sem vsak mesec z mamico listala katalog od kozmetike Oriflame. Zmeraj je narocala njihove prfume, kreme in licila.


O njih sem že pisala in to si lahko preberete tukaj.


Nažalost nisem našla vseh izdelkov na njihovi spletni strani, tako da imate samo par povezav tukaj.

Vam je všeč makeup ustvarjen z Oriflame izdelki?


Še danes obožujem njihove izdelke in sem zvesta uporabnica njihovih parfumov in ličil. 

Pred kratkim, sem dobila za rojstni dan kot darilo polno kozmetično torbico njihovih izdelkov in sem se odločila z Vami delit svoja mnenja.

Tekoča podlaga, ki sem jo dobila je bila od moje mamice najljubša. Zmeraj jo je imela doma v zalogah, da ji nebi slučajno zmanjkala. In seveda jasno mi je tudi zakaj. Ima srednje prekrivanje, ampak se brez problema nadgradi. Na obrazu zgleda sveže in se ne lovi za suhe dele. Je zelo dolgo obstojna in ne poudarja pore.
Mogoče osebam s suho kožo glih nebi bila najbolj všeč. Pa še nekaj moram pohvalit, jaz sem kr dost bleda in nikoli si ne najdem odtenek ki bi men odgovarjal, vsi so mi pretemni, edino ta tekoča podlaga je identične barve kot jaz, kot da je delana za mene.

Korektor ima slabo prekrivanje in je bol namenjen vsakodnevni uporabi, saj je zelo vlažilen in bo odličen osebam s suho kozo. Meni je všeč prav zato ker ni suh in ga lahko uporabljam za vsakodneven makeup. 



Puder v kamenu je namenjen posvetljevanju obraza. Jaz ga uporabljam pod očmi in zelo lep finish daje in je bolj za nek naraven makeup look.


Sprej za fiksiranje ima zelo lepo pumpico, lepo razprši izdelek enakomerno po obrazu.
Vse izdelke zelo lepo "stopi" skupaj. 


Rdečo-koralna šminka za usta ima čudovito pigmentacijo. Glede na to, da je kremast produkt je kar obstojna. Finiš ima nekje med gloss in mat. Ne izsuši ustnic in je zelo prijetna za nosit.


Njihove maskare resnično obožujem in na mojih trepalnicah so čudovite. Zelo lepo mi jih razčeše in jih ne zlepi. Popolna je za nek natural look. Sama prvo nanesem njo in potem svojo Essence in dobim top rezultat.


Vse te izdelke sem prejela v njihovi kozmetični torbici v kateri so bili tudi čopiči. Najprej par besed o torbici. Ima ravno prav prostora za makeup (uspela sem notri spakirat vse za full face in še prostora mi je ostalo), te pregrade ko so za čopiče so meni bile ravno prav, ker nisem jemala ogromno čopičev s sabo. 
Čopiči so zelo kvalitetni in ne odpada jim dlaka, kar je meni zelo pomembno. 

Uporabljate Oriflame kozmetiko? Jaz jo kot vidite obožujem in sem zvesta uporabnica že zelo dolgo. Všeč mi je, ker so cenovno ugodni a zelo kvalitetni. 


Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes