Preišči ta spletni dnevnik

Strani

PORJAVELA POLT TUDI POZIMI?

To, da imam rada fake tan smo ugotovili že zdavni. In neko moje mnenje je ali obožuješ fake tan ali še nisi našla tistega "tapravega" .😂

O fejk tenu sem Vam že pisala, to si lahko prebereš tukaj.

Takrat sem se zaljubila v znamko B.tan in dejansko je TOP OF THE TOP.
 B.tan ne testira na živalih, brez parabenov je in veganski.
Zelo rada imam temen fejk ten (kot tudi lahko vidiš v objavi), ampak glede na to da je zima in da bi bilo (meni osebno) too much hodit okol z najtemnejšim tenom in še hodim v šolo pa bi vse skup blo res preveč.
Iz teh razlogov sem se tokrat odločila, da probam peno za postopno porjavitev.

Govorim o cosmic candy glow gradual glow. 



To je pena, ki Vam bo dala barvo postopoma in nima vodilne barve. Ker je to pena, ki je postopna in se nanaša več dni zapored Vam dovoli, da sami določate stopnjo porjavelosti katero si želite. Na voljo imate tudi eno svetlejšo verzijo. 
Priznam da sem se ful bala kako bom to nanesla, glede na to, da je prozorna, ampak pena da zelo lep sijaj in po tem vidite kje ste jo nanesle. Prednost v tem da je prozorna je tudi to, da Vam se ne bo odtisnila na oblačila. Zelo hitro se vpije v kožo, kar pomeni da ne boste imele tisti lepljiv občutek.
Zelo je negovalna in nima nobenega neprijetnega vonja. Koži da lepo barvo in je takšna kot da bi se dejansko sončili vsak dan.

Moja priprava telesa  kot ste videle v ig videu se tokrat malenkost razlikuje od prejšnič. 
Na rokavico za piling iz DM-a (stane kakšna 2€) nenesem šampon (BREZ OLJA) za telo in naredim piling telesa.
Nato na komolce, kolena, zapestja,gležnje nanesem losjon za telo (BREZ OLJA) počakam da se vpije in nanesem fejk ten.

Jaz sem ga nanesla prvič v sredo zvečer in šele v četrtek zvečer sem ga sprala dol. Barva ni bila intenzivna tako, da se res ne rabite bat da boste extra temne. Nanašala sem ga 3x da sem prišla do željene barve.
Kot lahko vidite barva res ni intenzivna (čeprav se na sliki ne vidi najbolj realno) in koža je res čudovita in zelo negovana.

potem
prej

Meni se do sedaj z B.tan-om nikoli ni zgodilo, da bi imela fleke, a uporabljam ga že od poletja. Seveda, je zeloo pomembna priprava telesa in da uporabljate izdelke, ki ne vsebujejo olja.

Svetujem Vam da se brijete 1 dan prej, da se koža umiri in da se pore lepo zaprejo. Predlagam Vam tudi, da se ne brijete ko imate fejk ten na sebi ker ga s tem dajete dol.
Če pa želite neki za hitro in srednje temno porjavitev pa definitivno morate probat 9 minutno peno. 

Jaz sem mnenja, da si vsak pri B.tan-u najde, kej za sebe, ker imajo resnično velik izbor izdelkov od svetlih do zelo temnih odtenkov in tudi cene so sprejemljive.
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes