Preišči ta spletni dnevnik

Strani

DATE NIGHT GRWM

Čeprav sma z Vedranom bolj za home date, ker sva raje v comfy v trenirkah in gledama film se tudi velikokrat odpravima na nek date kam drugam. (Mogoč želite objavo o naših top lokacijah?)



Danes Vam bom predstavila kako potekajo moje priprave za date.

Na insta videu ste videli moj makeup in frizuro, ki sem jo naredila s Subrininimi izdelki. To je naša slovenska znamka, kateri sem zvesta že leta. Barvam se z njihovo barvo za lase (mešam črno in črno modro), njihovi šamponi so mi eni izmed najboljših, trenutno uporabljam linijo za barvane lase in prisegam na njo! 
V svojem videu sem uporabila njihov vosek za lase. Jaz imam ogromno baby lask, ki mi štrlijo na vse strani in obožujem tist "zalizan" Ariana Grande čop, nekak mi izgleda najlepše. Ta vosek je idealen, ker lasi niso trdi in ne pušča tiste male bele pikice (če uporabljate gele veste o čem govorim).
to nej bi bla tista instagramerska slika, ampak je feil 😂

Ko sem si lase umivala v sredo sem si našpricala na še mokre lase njihov sprej z zaščito pred toplino. Njihovo olje je zelo hitro prišo med moja najljubša olja za lase. Hitro se vpije, ni mastno in pusti laske zelo sijoče in neverjetnoo mehke. (video imate v mojih story hajlajtih pod "PR", tam tudi olje lahko vidite)

Moj čop sem posprejala z lakom za lase, da mi čim dlje drži in tokrat sem uporabila lak za lase pete stopnje. Navdušena sem nad tem, da mi lasi niso zlepljenji od njega, ker od drugih izgleda kot da imam drede.  (Iz nekega razloga mi je ta del zginu z videa, vrjetno sem kej pritisnla ko sem ga editirala)


Okej dejmo it par korakov nazaj in začet na začetku 🤭 

Ko se rihtam za kam, si zmeraj najprej umijem lase (mojo nego las si lahko prebetere tukaj, danes sem uporabila kot sem že povedla Subrino) in se stuširam. 
Da bodo nogice gladke in brez tisih nadležnih rdečih pikic naredim en dober piling telesa. Za to uporabljam rokavico iz DM-a in Nacomi piling. Britvico imam iz DM-a in prisežem, da je najboljša in najbolj pocen. Tudi njihovo peno za britje uporabljam. 

Da ne pozabimo na intimno nego, jaz uporabljam Carefree peno za intimno nego.
To sem mogla omenit, ker slišim da punce še kr ne uporabljajo nič razen vode ali navadnega šampona (?!!!). 

Nato si telo namažem z Balea oljem, ki se hitro vpije in je lepo negovalno. Mene po britju nič ne peče, če pa slučajno čutim, da mi koža rabi še dodatno hidratacijo pa uporabim The Body Shop body butter. 


Če bom imela kiklico si en dan prej nanesem fake tan in ne nanašam olj. Kako nanest fake tan si lahko preberes tukaj. (imam pa tudi video na insta.)

Kot deodorant uporabljam Nivea beauty elixir, ki ima lep nežen vonj in zdrži zelo dolgo. Je brez alkohola, ampak vsebuje aluminij. ☹ To je edin minus.

Ko lepo poskrbim za nego telesa, grem na nego obraza. 

Najprej si umijem obraz s Seba Med peno in sonično krtačko. Ne maram uporabljati kremne pilinge pred makeupom, ker mi zmeraj ostane kakšn delček teh zrcn. 🙄
No nato si populim obrvi in pošpricam obraz z Ziaja acai tonikom. Na še vlažn obraz nanesem Mixa serum in Mon glow kremo (to je DM-ova znamka, katero prvič testiram, bom kupila celo kolekcijo in poročam kakšna je). 



Prisežem, da je najtežji del izbrat obleko. Zmeraj stojim pred (prepolno) omaro pol ure in se smilim sama seb kak nimam ničesar za oblečt. 😂
Tukaj sem Vam pripravila par kombinacij, ki so meni osebno ful všeč. (Ene slike so stare in ste jih že vidle na mojem Instagramu)



Na koncu dodam še parfum in nakit.

Fun fact, ta prfum sem dobila od Vedrana za rojstni dan in to je prvo darila ki sem ga dobila od njega. 

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes