Preišči ta spletni dnevnik

Strani

SLOVENSKI IZDELKI

Res je da je Slovenija zelo majhna država, ampak imamo ogromno podjetnikov in ustvarjalcev. Potrudila sem se, da jih čim več zajamem v tej objavi (zato je tudi dolga) in da probam čim več izdelkov. Saj se mi dejansko zdi zelo pomembno podpiranje naših izdelkov.

KJUTWOOD
Izdelujejo nakit, okraske za dom iz lesa. Vsi izdelki so skrbno narejeni z ljubeznijo in so personalizirani.

Če se vrnemo skoraj eno leto nazaj, ko sem začela pisat blog sem imela svoje prvo sodelovanje sklenjeno s Kjutwood. Očarali so me z unikatnimi izdelki in seveda Miki miško. 
O njih sem pisala že 2x enkrat na blogu in enkrat na insta
Trenutno ne sprejemajo naročila, ampak imejte jih v mislih ker so amazing.  Lastnica podjetja je tako prijazna in prva, ki je vrjela vame in katera me zmeraj vzpodbuja.


TATTOO CARE
Je profesionalna znamka za nego tatujev. Vsi izdelki so izdelani s strani farmacevtov in profesionalnih tetoverjev.

No, ker sem ljubiteljica tatujev nisem migla mimo Tattoo care mazil. Ker sem zaradi cele situacije mogla prestavit termin za tatu vam bom drugic povedala nekaj več o mazilu Classic.

Že obstoječe tatuje mažemo z Black Rose, je goste teksture, lepo mazljiv in OMAJGAD kako diši. Zelo lepo navlaži kožo in povdari barvo tatuja. Koža je po njem res lepo mehka, pušča bolj masten sloj na koži ampak res ni nič hudga in nek big deal. Pa hočem še pohvalit Tattoo care, ker so izdelki polnjeni do vrha. Meni se je 1000x vedlo zgodit da kupim čisto novo kremico (zapakirana lepo itd) in je na pol prazna, njihove so pa dejansko čisto polne.


No pa, ker je pred nami lepo vreme nesmemo pozabit na spf! Tatuji so zelo občutljivi in morajo obvezno biti zaščiteni pred soncem, saj lahko zelo hitro zbledijo.  Plus to, da ne govorim kuk je sonce nevarno že za kožo brez tatuja. Moj predlog je, da vsem ki imaste potetovirane roke, prste oz vsa mesta, ki so vidna tudi pozimi jih lepo mažete s spf-om.


MALINCA
Če smo že pri negi kože ne moremo mimo moje obsesije - Malinca. O njih sem tudi že pisala.
Malinca je spletna trgovina, portal z recepti. Jaz sem največ v stiku z Nastjo za katero imam same pohvale. Res je zelo simpatična in vam je na voljo za kakršna koli vprašanja.

Sem pa redna uporabnica šipkovega olja, hidrolata in glinene maske. No moje mnenje (kot je Nastja tudi sama povedala) je, da je v liniji kozmetičnih izdelkov bila nujno potrebna krema za obraz. Ja, ja imamo šipkovo olje, ampak to je večerna nega. Rabili smo nekaj za čez dan, da nam lepo vlaži kožo. No v Malinci so ustvarili kremo namenjeno vsem tipom kože. Trenutno sem v fazi testiranja, ampak lahko pa povem da mi je trenutno odlična. Zelo hitro se vpije, ni mastna, rabite pol pumpice za cel obraz, čez dan vas ne bo "zamastila" oz ne boste se svetili zarad nje. pod ličili se obnaša odlično. Moja koža ima akne in je dehidrirana ampak res mi ne dela nobene probleme in super navlaži kožo.


Od Malince uporabljam tudi ricinusovo olje. Nanesem ga zvečer na obrvi in pred pranjem las (1x na teden) na konice. Lahko ga nanašaš tudi na lasišče za hitro rast las ampak meni osebno je preveč gosto in se ne upam. Ker ni teorije da bi iz tuk gostih las kot jih imam to uspela sprat dol. 

Redna uporabnica sem Magnezija, ker imam neverjetne krče v stopalah ki so takoo boleči. Imam pogoste glavobole in proti tem se uspešno borim z magnezijem. 
Razlika med Malincinim in ostalimi magneziji je ta, da so te popolnoma naravni pridobljeni iz alge. Meni je res odličen in ga priporočam. Bdw če niste navušeni nad online šopingom, te izdelke najdete tudi v DM-u. Jaz jih večinoma tam kopujem, ker mi je najbolj priročno.


SIMPLANER
Brez dobrega planerja bi bila popolnoma, ampak popolnoma zgubljena (včasih sem to že tko al tko haha) to leto uporabljam planer od Tare Drev oz Simplaner. Meni je najbolj všeč to da je roza ker obožujem to barvo. Planer ima dovolj prostora za vse zapiske, na začetku mesca ima to do listo, na koncu planerja imate redovalnico (moj je šolski). 
Vsak mesec lahko skenirate QR kodo in prevzamete ozadje za telefon. A ni to kul? 😄


BUTTERS
O njih sem od Katje slišala same pohvale in valda sem morala tudi jaz sprobat. Imajo ogromno ponudbo naravnih izdelkov and i love it! Izdelujejo organske, naravne in veganske kozmetične izdelke. Za njihovo znamko stojijo mladi raziskovalci iz Celja.

 Kupila sem kremico za roke, maslo za telo in intimno milo.

Dejmo prvo predebatirat o maslu, ker so najbolj znani po tem. Kupila sem Cupuacu maslo z eteričnim oljem mandarine. In slišala sem od Katje kak nenormalno dišijo in sem priznam mislila, da je kr neki ker pač nemore tuk nenormalno dišat haha. No nisem mela prav hahaah. DIŠIJO BOŽANSKO! Mene vonj spominja na črno čokolado s pomarančo, direkt tak vonj mi ma in najraj bi ga pojedla ahah. Je bolj trdo, ampak se na koži lepo stopi in brez problema ga razmažete. Vonj se zadrži na koži in je zelo hidratantno. Res vam ga od srca priporočam!

Kremica za roke je men všeč, ker se hitro vpije v kožo. Če kej sovražim je to, da morem čakat da se krema vpije in nemorem nič delat 5 min. Vonj ima zelo nevtralen, skoraj pa da ga nima. Glavne sestavine so karitejevo maslo, jojobino olje in mandljevo olje.

Intimno milo je zelo blago in ima vonj po kamilici. Ima protibakterijsko delovanje. Lahko ga uporabljajo tudi moški in otroci od 4.leta starosti dalje. Mislim, da to nebi smela bit tabu tema in bi se rablo o tem odprto govorit, ker nažalost večina punc še kr uporablja navaden šampon za nego intimnih predelov.

SUBRINA
Sigurno ste v vsaki trgovini že vidli Subrina izdelke in vsaj enkrat katerega uporabili. Pa veste, da so to naši slovenski izdelki?
O njih sem vam pisala tukaj. Njihovi izdelki so meni res odlični. Uporabljam njihove barve, šampone, lake za lase... Ker sem jih že omenila v svoji prejšnji objavi bom tukaj bolj kratka.
Izdelki so izredno kvalitetni in res niso dragi. Moji lasi jih obožujejo in res zgledajo odlično po uporabi. (imate video na insta)

Olje je zelo hutro prišlo v moja top 3 olja za lase. 


Vem, da je bila dolga objava. Ampak res sem se trudila vključit čim več naših ustvarjalcev in jim dati podporo. Ta objava je bila, kar mini projekt, ker sem jo izredno dolgo pisala (dokler so vsi izdelki prispeli itd). Zanima me kako ste Vi s slovenskimi izdelki? Jih kopujete? Če ja, katere? 
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes