Preišči ta spletni dnevnik

Strani

#OSTANIDOMA

Sama sem zelo veliko okoli. Z Vedranom ponavadi hodima skos nekam na kavice, šopinge, sprehode itd.


Sedaj sma se za našo varnost in varnost vseh drugih tko kot vsi pametni ljudje odločila, da ostanema doma. Verjetno že vsi veste zakaj je potrebno ostati doma itd. 


No tukaj vam želim dati par idej kaj lahko delate sedaj ko ste doma, ker imate ogroomno časa. 
 
Ko je veni tako lepo vreme če imaste dvorišle (ali balkon) se lahko lepo usedete na ležalko in berete kakšno dobro knjigo. Moj najljubši pisatelj je Paulo Coelho. 

Lahko greste kam v gozd na sprehod, samo pazite da ste sami in ni okoli ljudi. 

Če bi pa vseeno raje ostali notri pa lahko naredite kompletno generalko doma. Kdaj je pravi čas če ne zdaj?  Meni je sedaj super pršlo to, da sem se "rešila" starega pohištva saj sem lahko lepo vse u nulo počistila. 
Kaj pa tiste obleke, ko vam stojio v omari in ste jih oblekli 1x? Moram priznati, da imam jaz ogromnoo takih. Sedaj bom vse to dala stran, ker mi brezveze stoji.

Veste tiste serije kere ste gledali do 4 ponoči in potem se komi zbudili za v šolo? No sedaj jih lahko gledate po dveni brez slabe vesti. 😉

Sama redno gledam recepte na internetu za razne jedi in obljubljam mojim doma, da bom naredila eno torto že 2 leti in jo še nisem. No sedaj je skrajni čas, da jo. 

Jaz imam spa day samo ob nedeljah pa še to ne vsako, ker ponavad nimam časa. No sedaj si lahko prviščim to dejansko vsak dan, ker itak nimam nič pametnega za delat. 

In ker imamo na voljo vso možno tehnologijo pokličite sorodnike preko video klica itd..Sploh če živijo v drugih državah. In posvetite se družini! 

Ne pa pozabit na šolo in šolske obveznosti! Ker boljše zdaj sproti vse delat, kot pa potem lovit zadnje dneve. 

Sedaj je pravi čas za vse to! Čuvajte se! 🧡
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes